Datum registrace: 26. 03. 2011
kenla
Původní Sebekoučink
0 %
0 kg
12 kg
Již zhubnuto: 0 kg
Získané body
Počítadlo pohybu
Můj pohyb | |
---|---|
Chůze: | 0 km |
Kolo: | 0 km |
Cvičení: | 0 h 0 min |
Všichni uživatelé | |
Chůze: | 137205.18 km |
Kolo: | 66668.00 km |
Cvičení: | 5714 h 35 min |
kenla
Jak psát blog?ztrácím chuť pokračovat - mám hlad, nevím co jíst :(
02. 06. 2011
Ahojky holky, je to teprve 4. den, co bojuju naplno, ale nějak mi to nejde :( jakože držím se, ale mám pořád hrozný hlad a z toho samozřejmě chutě... měly jste to na začátku taky tak? ach jo, chci to vydržet....
Hodnocení (17 hlasů):
Komentáře je možné psát až po přihlášení.
07. 06. 2011 13:39
kenla
Marti, naštěstí už tenhle blok není aktuální - hlad už nemívám a když jo, tak ho hned něčím zaženu (zelenina) a piju dost už od začátku, 2l pro mě nejsou problém, flašku z vodou mám pořád před sebou :)
07. 06. 2011 13:37
Je tu hrozně moc komentářů, tak nevím jestli už někdo tohle nepsal, ale já měla taky pocit jakoby hladu a až po delší době jsem zjistila, že to není hlad, ale vlastně žízeň. Strašně blbě jsem pila, skoro vůbec a vymizel mi úplně pocit žízně. No a jak jsem začla dodržovat to pití, tak bylo po hladu. :)
03. 06. 2011 08:09
Rechovot: v jakém obchodě je k dostání ovocný cottage? Ještě jsem na něj nenarazila... Když vidím červený kelímek, hned se na něj vrhám a pak zjišťuju, že je s chili a ne s jahodama... :-)
02. 06. 2011 19:36
Jo a jogurt bílý Klasa - má jen 2,4% tuku- s rozinkama je taky dobrý. ale perlička - po opakovaném vážení mi vždy vychází (na rozdíl od jiných jogurtů) jen 140g místo 150 na kelímku. nebo sladký jahodový cottage má ještě nízké hodnoty kJ a hodně bílkovin, z těch sladkostí :-)
02. 06. 2011 19:31
mně se velmi osvědčily vločky na snídani- ty jemné, s vlákninou.zalít hodně vodou (večer předem), sacharin, pak 100ml mléka-mikrovlnit 3min, 10g cukru. na 55g vloček to je asi 1200kJ a velmi dlouho nemám hlad.a je to sladké a teplé:-) Jinak na chutě jím ony slavné proteinové tyčinky Das Gesunde Plus z DM-sušenkové (32%) a banánocé (27%). Málo kJ a málo sacharidů mají FIT celozrnné Oocné lupínky z Tesca. K těm ovocným tvarohům- jedině Ovofit (jahoda, třešeň, ananas)-mají polovinu kJ co jiné tvarohy a dobře sytí. Tolik ke sladkým chutím, jsem na sladké :-)
02. 06. 2011 16:30
Caliste: Přesně se poznávám. Dostanu se do Kauflandu jednou za čas, takže nakoupím všechny druhy Vitastaru, co mají, některé i vícekrát + ještě takové ty grahamové destičky (Burger)- opět spousta druhů, dobrá cena. Manžel říká, že vypadám jako blázen, co má obchod se zdravou výživou.
02. 06. 2011 16:22
kalerne, co si pamatuju, tak druhý den mi to pečivo přišlo už tuhé, mám ho v sáčku igelitovém...
jéje, škoda, že jen jeden den, ale aspoň něco :)
hmm s tím mražením je to dobrý nápad, to si musím taky zvyknout :)
my tu máme nejblíž Billu a tak je teda pečivo bída, najdu tam tak mac celozrnnou kaiserku :(
cumelko, mně přijde, že to snad mám nakombinované správně, aspoň teda mám problémy každé jídlo sníst :)
jéje, škoda, že jen jeden den, ale aspoň něco :)
hmm s tím mražením je to dobrý nápad, to si musím taky zvyknout :)
my tu máme nejblíž Billu a tak je teda pečivo bída, najdu tam tak mac celozrnnou kaiserku :(
cumelko, mně přijde, že to snad mám nakombinované správně, aspoň teda mám problémy každé jídlo sníst :)
02. 06. 2011 16:06
možná je to tím, že volíš potraviny s vysokým obsahem buď tuků, či bílkovin a nebo sacharidů, pak tedy ti vychází na malou porci vysoké hodnoty..... prolustruj si zdejší tabulku potravin a uvidíš, že se naučíš kombinovat potraviny tak, aby měli tak akorát hodnoty a byla to pak kopa, jakou ani nesníš :)
02. 06. 2011 16:06
Bohužel, zapisovat jde jen na jeden do předu :(
V kaufu kupuje balený krájený zníčkový, tuším, že to je Vitastar a nebo přímo kauf, hodnoty má super a druhů je moc. Je to po 500 g a cenově tak 18-25 Kč za balíček. Nemám kauf blízko, takže když už tam jedu, tak si nakoupím 10 balíčků, doma si je nadělím do igelitu a dám na mražák, pak si každej den vytahuju jen plátek - podle potřeby. Další vychytávku co jsme objevily jsou hrahamový dopíkací bagety.. bal. 300g za 15 kč (tesco/lidl) takže kfyž jsem přesemínkovaná šupl do trouby bagenty a máme o víkendu čerstvý křupavý bagetky.. mnám (nutričně jsou taky Ok)
V kaufu kupuje balený krájený zníčkový, tuším, že to je Vitastar a nebo přímo kauf, hodnoty má super a druhů je moc. Je to po 500 g a cenově tak 18-25 Kč za balíček. Nemám kauf blízko, takže když už tam jedu, tak si nakoupím 10 balíčků, doma si je nadělím do igelitu a dám na mražák, pak si každej den vytahuju jen plátek - podle potřeby. Další vychytávku co jsme objevily jsou hrahamový dopíkací bagety.. bal. 300g za 15 kč (tesco/lidl) takže kfyž jsem přesemínkovaná šupl do trouby bagenty a máme o víkendu čerstvý křupavý bagetky.. mnám (nutričně jsou taky Ok)
02. 06. 2011 16:01
kalerme: 100 lidí, 100 chutí...celozrnné pečivo nechávám zásadně v tom papírovém, protože když je v igelitě, tak mi druhý den nechutná, je to jak žvýkačka :-D
kenla: jídlo jde naplánovat jen 1 den dopředu
kenla: jídlo jde naplánovat jen 1 den dopředu
02. 06. 2011 15:49
tmavé pečivo rychle tvrdne? ..a neskladuješ ho v papírových pytlících? Jestli kupuješ třeba v bille, kde máš ty papírové pytlíky, když přijdeš domů, pečivo zabal do igeliťáku, tam nevysychá tak rychle. Papír saje vodu, igelit ne. Proto jsou krájené chleby v igelitu. Nemám to ráda. V kauflandu prodávají čerstvě krájený chléb, jenže co je mi to platný, když je v papírovém pytlíku a já ho stejně musím přebalit...:-(
02. 06. 2011 15:43
ahojky myrtil, ono to tak přesně je. Ovocný tvaroh jsem dnes koupila na vyzkoušení, snad bude dobrý :) masová moc nejsem, ale ta snídaně, kteoru navrhuješ, by mi určitě nevadila, hned zítra ji zkusím :) spíš mám problém, že tmavě pečivo bývá hned tvrdé (aspoň tu u nás, kór je tu špatný výběr), takže ho kupuju dopo když jdem nakoupit a jím ho pak odpo. Proto ráno ten jogurt a ovoce, to doma je a čerstvé :) ale zkusím to nějak pořešit :) Ty plátky jsem myslela, že jsou v pohodě, když jsou dietní, ale očividně teda neee, už je teda dcerce nebudu ujídat :)
návyky mám fakt špatné.... vstanu, přítel se stará o dcerku (snídaně), já pracuju, balím balíky, pak běžíme s dcerkou na poštu, do obchodu, chvílu na hřiště a honem dom vařit... tkže snídaně jsem prostě nemívala, pak jsem si dala oběd a až dcerka usnula, dala jsem si nějakou sladkou tečku, kterou jsem si před tím koupila :( odpo pak zas rychle ven a doma večeře a večer docpávání se opět... prostě vše špatně. Taky proto tu jsu a chci to napravit :)
kalerme: tož to jsem vůbec netušila, že to jde zapisovat takhle dopředu! a já tu lítám jak blb z kuchyně k počítači a nestíháááám :) paráda, budu chystat předem, nejlépe i na víc dní, ať taky nemusím co chvíla do obchodu! super! :)
návyky mám fakt špatné.... vstanu, přítel se stará o dcerku (snídaně), já pracuju, balím balíky, pak běžíme s dcerkou na poštu, do obchodu, chvílu na hřiště a honem dom vařit... tkže snídaně jsem prostě nemívala, pak jsem si dala oběd a až dcerka usnula, dala jsem si nějakou sladkou tečku, kterou jsem si před tím koupila :( odpo pak zas rychle ven a doma večeře a večer docpávání se opět... prostě vše špatně. Taky proto tu jsu a chci to napravit :)
kalerme: tož to jsem vůbec netušila, že to jde zapisovat takhle dopředu! a já tu lítám jak blb z kuchyně k počítači a nestíháááám :) paráda, budu chystat předem, nejlépe i na víc dní, ať taky nemusím co chvíla do obchodu! super! :)
02. 06. 2011 15:33
kenla: tak že v jídelníčku klikneš na den dopředu a pěkně si to naplánuješ tak, aby ti to sedělo, druhý den potom už jen papáš :D Určitě ti to půjde lépe, než když to píšeš "v běhu" ;-) Klikni na 3.6. a uvidíš, že se ti to otevře a budeš moct pěkně plánovat...někdo tu dělá "krabičkový" systém - odváží si jídlo den předem a pak už jen dlabe. Já třeba jen zapisuju a vážím až v den konzumace.
02. 06. 2011 15:19
Ahoj, skoukla jsem tvůj včerejší jídelníček a pročetla diskusi - a souhlasím s těmi kukuřičnými chlebíky, kukuřice má moc vysoké GI. Po tvojí snídani bych měla hlad už za hodinu - a jestli jsou lupínky taky kukuřičné, tak si o ten hlad v kombinaci s ovocem přímo koleduješ ;-) Zkus si dát třeba ovocný tvaroh, ten víc zasytí. Škoda, že nejsi masová, mě například spolehlivě zasytila snídaně z tmavého pečiva, 50 g šunky a kousíčku pomazánkového másla. Můžeš třeba i cottage nebo pomazánky z něj, vaječné bílky nebo celé vejce, kvůli vyššímu množství bílkovin jsem poprvé ochutnala syrečky... Asi je to u tebe opravdu zvyk "futrovat" v určitých situacích - možná ses prostě dřív nenajedla včas a dostatečně, dokud malá neusnula, a pak jsi to rychle dohnala sladkým. Já měla hrozně špatné návyky už z práce a fofr na mateřský s kojením a tak mi je rozhodně nevylepšil - nesnídala jsem nebo hrozně málo, a pak jsem se dofutrovala obědem plus sladkou tečkou - byla jsem úplně závislá na tom pocitu, kdy si člověk po nějaké honičce v klidu sedne k jídlu a "nandá si". No a pak zas hoňky až do večera a totéž po příchodu z práce domů. Jedla jsem večer, na mateřské taky. Pro mě bylo při hubnutí nejhorší odbourat tyhle dva návyky - je to práce, ale jde to. Takže prostě musíš přijít na to, v čem je tvůj problém - pak se ti teprve podaří najít dobrý řešení. Chutě na sladké mi pomáhaly zahánět sacharidy s nízkým GI a dostatek bílkovin. Hřešila jsem plánovaně čtverečkem superhořké čokolády (po té necourám pro další čtverečky, po sladkých ano ... přečti si tu článek o lidech, kteří jsou citliví na výkyvy krevního cukru, třeba k nim patříš - je u toho i nějaký test.) Držím palce!
02. 06. 2011 15:09
kenla: ty si nezapisuješ dopředu? Já mívám přes 60% po obědě plus mínus u všeho.
02. 06. 2011 15:06
Je ještě jedna možnost a to si zadat další cyklus udržovací s tímto menším příjmem - při něm je míň bílkovin a víc sacharidů
02. 06. 2011 15:03
třeba pro příklad, teď je po obědě a před svačinou a mám: celkový příjem 57%, bílkoviny 50%, tuky 50%, sacharidy 68%. Špatně nebo dobře? :)
02. 06. 2011 15:01
už aby byl ten udržovák :) ale to mi tak vyjde akorát na podzim a to už ho zas tolik na zahradě nebude :( no jo no, měla jsem začít dřív :)
tuky mám taky občas nízké, taky je naháním kde můžu, ale jde to snadněji než ty bílkoviny :)
tuky mám taky občas nízké, taky je naháním kde můžu, ale jde to snadněji než ty bílkoviny :)
02. 06. 2011 14:58
Když budeš mít sacharidy na 120%, budeš hubnout, pokud zároveň s tím budeš mít tuky na 70%. Bílkoviny ale musí být na min. 95%, aby nebyl hlad. Mám ozkoušeno. Ale nahnat těch JEN 70% tuků mi dá občas zabrat - žádné smažení, žádné tučné maso ani sýry a podobně. Ale dá se to. Ale to, co jsem teď napsala se trochu příčí zásadám STOB, rozhodnutí je na tobě - já jsem takový experimentátor. ;-)
02. 06. 2011 14:52
a jinak až budeš na udržováku, tak budeš moci ovoce, to je tam tolik sacharidůůůůů
02. 06. 2011 14:51
jest můžeš všechno až zhubneš a budeš udržovat, a potom na to stejně už nebude chuť :D néé chce to najít i vhodně potraviny, které tě zasytí, není to jednoduché, je to věda ;) a já třeba klasickou šunku nejím, jím kuřecí prsní šunku a krůtí prsní šunku. To je masíčko, mňam... normálně taky maso až na ryby a prsa nejím a to když tak čerstvé, ohřívané už mi nedělají dobře.. a to není rozmazlenost, nikdy mě to nevadilo, až poslední dobou, nevím proč
02. 06. 2011 14:42
a teda štve mě, že můžu tak málo ovoce, to já zbožňuju, jabko apod. na hlad jsem měla nejradši :( tož holt bude zelenina nooooooo.... :)
02. 06. 2011 14:40
holky díky moc :) jen si trošku nedovedu představit si dát jen tak sýr a šunku... sýr ještě jo, ale masová fakt moc nejsem :) a ty sacharidy mi vycházejí tam na 110%, to musím vážně ty plátky ubrat? jsem sakryš myslela, že mmůžu jest všechno, jen prostě zdravější varianty... a dát si odpo na svačinu jen samotné rolky, to mi nepřijde jako moct jíst všechno :) ty bílkoviny snad nějak dokopu, asi jsem je moc nejdela, tak musím hledat :) a piju dost, min 2l za den, s tím mám nejmenší problém hehe, piju jen vodu, ta mi nejvíc chutná :)
a po obědě mám tak těch 60% snězeno, takže to by odpovídalo... tady to rozložení 20-10-30-10-30 dodržuju poměrně vzorně, v tom by taky problém být neměl :)
pro mě jsou nejhroší tady ty poobědové stavy, dcerka spí, já sedím u PC a pracuju a chutě předbíhají jedna druhou :( ale piju a piju, žvýkačky zkusím a to by bylo, abych ty chutě nepřemohla! :)
moc děkuji všem, jste zlaté, jak se staráte a radíte :) :) :)
a po obědě mám tak těch 60% snězeno, takže to by odpovídalo... tady to rozložení 20-10-30-10-30 dodržuju poměrně vzorně, v tom by taky problém být neměl :)
pro mě jsou nejhroší tady ty poobědové stavy, dcerka spí, já sedím u PC a pracuju a chutě předbíhají jedna druhou :( ale piju a piju, žvýkačky zkusím a to by bylo, abych ty chutě nepřemohla! :)
moc děkuji všem, jste zlaté, jak se staráte a radíte :) :) :)
02. 06. 2011 14:16
Mě teďka hodně chutná na doplnění bílkovin Shmaky salát s hráškem, kukuřicí a krůtí šunkou. Dá se sehnat v Tescu hotovej. Je vynikající a hrášek a kukuřici máš ráda.....myslím, ne?
02. 06. 2011 14:14
Tak tak holky mají pravdu. Chce to vydržet než se ti zatáhne žaludek zvyklej na dřívější velké porce. Pomoct by mohla i třeba vláknina do jogurtu, do džusu.....aby tě to trošku zasytilo a neměla jsi tolik pocit prázdnoty v břiše. Navíc vláknina by tobě rozhodně pomohla, když moc nemusíš zeleninu.... A taky dostatečně pij, hlad je převlečená žízeń!!
:-)))
:-)))
02. 06. 2011 14:14
myslím, že holky ti radí dobře, jen bych je opakovala. Držím palce, ať najdeš rovnováhu v jídle a ať už nemáš hlad. Kdybys chtěla konkrétní jídelníček, napiš mi maila, mám příjem 6200kJ, tak bych ti zkopírovala, co jím. ;-)
02. 06. 2011 14:10
Bílkoviny mi ohromně pomohly, bez jejich většího příjmu už bych byla v háji. Když mám hlad hodně mi pomáhají syrečky a když s hladem honí chuť na sladké, tak nedám dopustit na meruňkovýho smackera.
02. 06. 2011 14:05
Kenlo vydrž!!!!!Jasně,že jsem měla zpočátku hlad,tak jsem lehce přidávala.Začala jsem celozrnné peč.a něco k tomu a přidala jsem zeleninu.K sváče jogurt,trochu musli s nejmenším obsahem cukru-nestačilo-naředila jsem trochu netučnýho tvarohu.K obědu maso a polovinu přílohy,přidala jsem zeleninu.Zkoušej,pročítej KJ čeho si můžeš dopřát a někdy přešvihnout taky se tak moc neděje,ale ať je to rozložené do celého dne.Na honění mlsné mi pomáhá sport a hodně pít,něco sladkého bez obsahu cukru naředit a jedu:-)))Moc ti držím palce a vydrž-stojí to za to a tělo si na to určo zvykne a půjde to!!!Tak dej vědět jak se daří.Hezký den
02. 06. 2011 14:03
Ty kukuřičné plátky zruš úplně - mají vysoké GI - máš po nich brzy hlad a chutě.
02. 06. 2011 13:59
Málo bílkovin a moc sacharidů- a v tom to je, případně ještě rozložení-máš po obědě snězeno 55-60% denního příjmu?
02. 06. 2011 13:57
jinak já jsem tady doma na rodičáku teda už :D ale v chutích je to stejné. Teď už mě to přestalo, jen když se plíží Mrcha, tak je to zpět, ale jinak celý měsíc to jde...
02. 06. 2011 13:56
k svačinám bych vynechala sachariy ve formě pečiva a plátků a dala si více sýru a šunky ;) když mám mlsnou nebo hlad, udělám si 3 rolky ze šunky a sýru, plácnu do vnitř trochu hořčice nebo kečupu a nebo lučiny a jsem sytá a plná bílkovin, když si k tomu dáš papriku, hlad mít do večeře nebudeš a pokud ano, zkus další rolku ;)
02. 06. 2011 13:52
Ty jo, hele, já jsem na mateřský strašně pořád futrovala!! Je to pak vážně o zvyku. Pár dní vydržet, cukr je prostě poněkud droga... V práci mě ani nenapadne vymetat nebo chodit do bufíku, ale jak doma chvíli sedím u pc, tak už mě to startuj (TEĎ je ta pravá chvíle něco sežrat... radí mi moje horší já :c)). Zajídám žvejkačkama, namíchám si trochu tvarohu se skořicí... něčím neškodným zacpat pusu, ať má ta potvora ve mně klid :c). Docela to funguje.
02. 06. 2011 13:52
No tak na první pohled vidím moc sacharidů, takže z toho plyne hlad i chutě........hlavně v druhé půlce dne plátek i houska je prostě moc. Tolik sacharidů bývá spíš v udržovacím cyklu. Měla by jsi jich mít většinou v první půlce dne. A základem je nemít nic mňamózního doma. Já často otevřu lednici, zjistím že v ní nic zakázaného není a tím zdravím se cpát víc nebudu, tak jí zase zavřu!!!!
Holky nechcete mi říct, že Kenle dovolíme dávat si sladký jen aby to nemusela vydržet, že ne????? :-))))))))))))))))))))))))
Holky nechcete mi říct, že Kenle dovolíme dávat si sladký jen aby to nemusela vydržet, že ne????? :-))))))))))))))))))))))))
02. 06. 2011 13:38
Hele nyní jsi si to schrnula, je to zvyk ne hlad.Strč do pusy žvýkačku a žvýkej, je to něco jako když se kuřák snaží přestat kouřit.Jinak na dosah by jsi neměla mít žádné sladkosti.V tvém jídelníčku-Snídaně je moc sacharidová,chtělo by to víc bílkovin.Já jsem měla k snídani plátek chleba pomazaný bilinkovím tvarohem, na tom plátek sýru a papriku a k tomu ještě jogurt.
02. 06. 2011 13:34
téééda holky, vy jste se tu nějak rozjely :)
tak dávám příklad mojeho jídelníčku za celý den...
snídaně ... bílý jogurt, lupínky, ovoce... cca 1250kJ
svačina ... kukuřičný plátek, sýr, zelenina ... cca 850kJ
oběd ... kuřecí maso, rýže, zelenina ... cca 2000kJ
svačina ... celozrnná houska, sýr, šunka, zelenina... cca 850kJ
večeře ... ryba, zelenina, plátek ... cca 1300kJ
2. večeře ... zelenina ... 250kJ
Takhle zhruba to nějak vypadá. Většinou mám zatím málo bílkovin a sacharidů trošku víc.
Dnes jsem měla na oběd kuřecí vývar a pak kuskus s kuřecím masem a hlávkový salát, no myslela jsem, že to nesežeru :) (cca 1900kJ) a teď to zas vypadá na hlad... nebo já nevím, byla jsem zvyklá, že když šla dcerka spát, začla jsem do sebe tlachat nesmysly, takže to je spíš u mě asi jen blbý zvyk, dojídat se sladkým. To prostě asi musím vydržet, časem to určitě přejde.
Jinak už nekojím, fotka z profilovky je stará 2 roky, novou jsem si ještě netroufla dát :)
Jinak já to snad vydržím, jen ty chutě prostě! ten zvyk se zaplácnout něčím mňamózním hehe... :)
tak dávám příklad mojeho jídelníčku za celý den...
snídaně ... bílý jogurt, lupínky, ovoce... cca 1250kJ
svačina ... kukuřičný plátek, sýr, zelenina ... cca 850kJ
oběd ... kuřecí maso, rýže, zelenina ... cca 2000kJ
svačina ... celozrnná houska, sýr, šunka, zelenina... cca 850kJ
večeře ... ryba, zelenina, plátek ... cca 1300kJ
2. večeře ... zelenina ... 250kJ
Takhle zhruba to nějak vypadá. Většinou mám zatím málo bílkovin a sacharidů trošku víc.
Dnes jsem měla na oběd kuřecí vývar a pak kuskus s kuřecím masem a hlávkový salát, no myslela jsem, že to nesežeru :) (cca 1900kJ) a teď to zas vypadá na hlad... nebo já nevím, byla jsem zvyklá, že když šla dcerka spát, začla jsem do sebe tlachat nesmysly, takže to je spíš u mě asi jen blbý zvyk, dojídat se sladkým. To prostě asi musím vydržet, časem to určitě přejde.
Jinak už nekojím, fotka z profilovky je stará 2 roky, novou jsem si ještě netroufla dát :)
Jinak já to snad vydržím, jen ty chutě prostě! ten zvyk se zaplácnout něčím mňamózním hehe... :)
02. 06. 2011 13:28
Lucka má pravdu, dá se to vydržet.Někde je chyba.Souhlas, napiš včerejší jídelníček a skoukneme to.
02. 06. 2011 13:19
Jasně, já to zapíjela nebo kousla do zeleniny a pokud dobře čtu tak i ostatní a to je podle mě to "vydržet"! Někdo třeba tvrdí, že když pozře 200g zeleniny nemá hlad několik hodit, že zelenina zaplácne. Mě zelenina tak vyhladoví, že už něco hledám po půl hodině.
Vy teda myslíte že by měla Kenla přidat kj? Já si prostě myslím že 4 den po takové změně není hlad pro tělo strašný.....pokud jí pravidelně jak má!
Kenlo prosím napiš přesný jídelníček třeba včerejška, třeba je to ve volbě potravin, 6500 ti udělá kde co!!! A taky denzitu!
Vy teda myslíte že by měla Kenla přidat kj? Já si prostě myslím že 4 den po takové změně není hlad pro tělo strašný.....pokud jí pravidelně jak má!
Kenlo prosím napiš přesný jídelníček třeba včerejška, třeba je to ve volbě potravin, 6500 ti udělá kde co!!! A taky denzitu!
02. 06. 2011 13:19
Ale jak jsem Ti psala, zařad si jídla s nízkým GI, po nich by tě neměl trápit hlad.
02. 06. 2011 13:16
Neblázni, přece nejsi z másla.To vydržíš.Já na začátku taky měla hlad.Dej si třeba udržovací cyklus na začátek místo hubnoucího,aby jsi pak najela na hubnoucí.Nebo napiš paní Nade, zda by ti neporadila.
02. 06. 2011 13:13
jooo :-))) ale je spousta metod, které ten hlad potlačí a potom prostě hlad není, musí se vyzkoušet všecko ...
02. 06. 2011 13:12
Tím teda netvrdím, že jsem to udělala dobře, ale měla jsem to přesně jako Kenla, hlad po každém jídle už za hodinu.
02. 06. 2011 13:05
Jééžiš holky já to nemyslela jako "vydržet hlad" a nejíst. Jíst samozřejmě pravidelně Kenla musí. Ale přijde mi logické, že když někdo přešel třeba z 15000kj na 6500kj, že hlad má. Zbaví se ho dvěma způsoby buď to pár dní vydrží a tělo si zvykne a nebo navýší na nějakých 10000kj (tam je předpoklad že hlad hned zmizí) ale nebude hubnout. Mě tedy v začátcích nepomáhalo rozdělit na víc porcí, ani zvýšit denzitu, prostě toho jídla bylo o 1/2 méně a hlad byl obrovskej. Měla jsem se začít cpát? Ne prostě jsem to vydržela a za pár dní to bylo cajk!!!
02. 06. 2011 12:45
PLNĚ souhlasím s myrtil, "Vydržet hlad" je blbost, to je jako doporučení hubnout hladovkami ...
Mě pomáhá i uvařit si horký čaj, teplem se ten žaludek uklidňuje..
Mě pomáhá i uvařit si horký čaj, teplem se ten žaludek uklidňuje..
02. 06. 2011 12:41
Ahoj, tak na začátku hlad občas byl, ale přidala jsem si příjem a i tak hubla asi 3/4 kg týdně. Důležitý je rozlišit, kdy má člověk opravdu hlad, a kdy ho pro jídlo pohání něco jiného, návyk jíst v určitých situacích, celý den ujídat nebo nějaký stres, atd. Jestli je tvoje profilovka aktuální a máš maličké, tak ti sebekoučink mozná i napočítal příliš nízký příjem - těžko zohlední kojení atd. No - a Bojovnice snad promine ;-) - určitě bych nevolila strategii "hlad se musí vydržet" - s chutěmi samozřejmě souhlasím. Pokud nepocházejí z nízkého příjmu, že se člověk místo pořádného jídla dorazí sušenkami, atd. "Vydržet hlad" je asi ta největší chyba, kterou bys mohla udělat...
02. 06. 2011 12:14
jsem si na něco vzpomněla... ze začátku jsem si jídlo rozdělovala na víc jídel, asi po 1,5h, bo jsem měla taky pořád hlad... trvalo to asi tak prvních 14 dní, pak se to ustálilo samo a potom mě stačila už jen 1 snídaně a 1 svačina... zkus to
02. 06. 2011 10:32
Objevila jsem filety z Aljašské tresky, které jsou nemleté a přitom bez kosti. Je to vyloženě vhodné i pro děťátka - mám 1.5 ročního synka a tuhle rybu baští hrozně rád. I třeba s bramborovou kaší....
02. 06. 2011 09:51
Ak je tá ryba väčšia tak ten čas na pečenie asi treba predĺžiť, ale mne zatiaľ tých 15 min stačilo vždy. Aj 10 by stačilo, ale potom je tá zelenina trošku chrumkavejšia.
02. 06. 2011 09:48
Recept na rybu skús od Jamieho Olivera, na alobal poklaď nejakú mladú mrkvičku rozštvrtenú po dĺžke (aby sa stihla upiecť), alebo aj inú koreňovú zeleninu, mladú zelenú cibuľku, navrch polož rybku, celé si to podľa chuti dosoľ, ak máš rada bylinky, tak si tam prihoď nejakú bazalku, pažítku..., prípadne stačí provensálske korenie, navrch polož lyžičku masla (3-5g)
zabaľ strč do vyhriatej rúry na 15 minút. Ak si do toho zabalíš dostatok zeleniny, tak k tomu nebudeš podrebovať ani žiadnu prílohu. Apoň mne to chutí bez všetkého. Inak sa k tomu ale asi nič iného ako brambory niehodí. Tie tiež môžeš predvariť a dať dopiecť do toho alobalu
zabaľ strč do vyhriatej rúry na 15 minút. Ak si do toho zabalíš dostatok zeleniny, tak k tomu nebudeš podrebovať ani žiadnu prílohu. Apoň mne to chutí bez všetkého. Inak sa k tomu ale asi nič iného ako brambory niehodí. Tie tiež môžeš predvariť a dať dopiecť do toho alobalu
02. 06. 2011 09:34
hele, ja si davam na svacu mrkev s jablickem, obcas trochu posypu skorici. Taky je dobre upravit bezne jidla na trochu odlehcenejsi formy - jako knedlo vepro zelo - zeli s pecenym kuratkem a malinko knedlicku. Zloutky nejsou moc dobre, je tam hodne cholesterolu, tuku. Jinak ryby si delam s cimkoliv, testovinama a syrovou omackou (romichat light trouhelnicek syru s trochou mlika a trochu cesneku a nejake ty blinky), nekdy proste rybu jen povarim ve vode se zeleninou na vyvar... no a vyborny nastavovac bilkovin jsou tvaruzky, ale to neni pro kazdeho, ale ja bych se toho mohla uzrat:) hodne zdaru, taky jsem mela ted mensi krizi, ale prekonano a jede se dal:)
02. 06. 2011 09:29
Žloutky mají moc tuku ;-)
Jinak souhlasím s Ovofitem, ten bílkoviny nažene jedna báseň a kuřecí maso, syrečky, tvaroh, krabí tyčinky, proteinové tyčinky :-D
Jinak souhlasím s Ovofitem, ten bílkoviny nažene jedna báseň a kuřecí maso, syrečky, tvaroh, krabí tyčinky, proteinové tyčinky :-D
02. 06. 2011 09:24
Leni neztrácej odvahu, musíš se prostě najít. Zkoušet a zkoušet co ti sedne příjem máš krásnej a když si pohlídáš i denzitu tak to bude dobrý. Hledej co ti bude chutnat.
02. 06. 2011 09:18
díky za typ s bílky, to si dám k svačině :) žloutky ne?
anvav ta zelenina je pro mě boj, okurku sním, když si ji schovám do jídla :) ze zelniny mi nejvíc jede mrkev, paprika, hrášek, kukuřice - prostě to, co má hodně sacharidů hehe, ale pomalu vše zkouším, musím prostě najít recepty co mi budou chutnat, jen nějak není čas hledat...
nemáte nějaký typ na rybu k obědu? nejlépe bez brambor, ty jsme měli včera... :)
anvav ta zelenina je pro mě boj, okurku sním, když si ji schovám do jídla :) ze zelniny mi nejvíc jede mrkev, paprika, hrášek, kukuřice - prostě to, co má hodně sacharidů hehe, ale pomalu vše zkouším, musím prostě najít recepty co mi budou chutnat, jen nějak není čas hledat...
nemáte nějaký typ na rybu k obědu? nejlépe bez brambor, ty jsme měli včera... :)
02. 06. 2011 09:13
tajemstvi se skrývá v bílkovinách - ty zasytí, takže je zkus dodržovat dle svého rozpisu a mít je opravdu v každém jídle. Doporučuju pro začátek ovocné tvarohy Ovofit, které mají vynikající hodnoty, nebo zkus cottage sýry, jsou už i s ovocnými příchutěmi, určitě Ti nejaká zachutná....no a doplňovat kily zeleniny...respektive zkusit najít formu, ve které Ti bude chutnat. Co třeba okurkový salát - s octem nebo s kefírem? Teď je na to ideální období (pokud pominu tu infekci v Německu). Určitě to dáš!
02. 06. 2011 09:05
Tak to je fajn, vydrž, tělo si zvykne a půjde to! Bílkoviny dožeň dvěma uvařenými bílky ;-) Skoro žádné kj, bílkovin kupa :-)
02. 06. 2011 08:51
Ahojky holky, mám jen chvilku, musím se starat o dcerku... ale příjem mám nastavený 6500kJ a dodrřuju ho, dodržuju i to rozložení během dne a jediné, co mi chybí, jsou většinou bílkoviny (občas trochu přebývají sacharidy). Ta depka je spíš z těch mých blbých zvyků... takže i když sním snídani, tak mám pocit, že jsem toho snědla strašně moc, nemůžu to ani dojíst, ale hodinu na to mám už děsný hlad... a takhle po každém jídle. Přijde mi ale, že jím víc než před tím, tak nevím no... spíš fakt nevím co jíst, co vařit... zeleninu jím, ale moc mi nechutná, nebo spíš celkově mi to zdravé moc nechutná, tak prostě pořád bojuju. Ale CHCI to vydržet! Bojovnice, já právě konečně vůli mám (asi po 3letech neustálého přibírání), jen musím najít způsob, jak jíst, aby mi to chutnalo, hlad se snad časem ztratí, tělo si zvykne :)
02. 06. 2011 08:06
myslím, že tu kenla není a než si to všechno přečte, bude už večer :D Ještě mě napadly další dvě otázky: Dodržuješ příjem (případně, kolik přesně máš doporučeno?) a druhá: Jíš podle pocitu nebo podle procent 20-10-30-10-30? ;-)
02. 06. 2011 08:06
Neboj,to zvládneš..:-))já tedy tímto netrpěla před stobem jsem jedla málo,takže jídlo 5x denně byl luxus který jsem do cebe vyloženě cpala...:-))Napadlo mne....nemáš špatně rozložené jídlo během dne???20%,10%,30%,10%,30%...
02. 06. 2011 08:05
Já teda měla ze začátku (asi 2 týdny) děsnej hlad. Ale hlad, ne chutě. Okamžité výsledky mého snažení mi pomohly odolat. A ještě mi pomáhalo vědomí, že to, co mi spočítal stob mi prostě MUSÍ stačit. Vše bylo zelené. Pak to přešlo....
Při udržováku jsem zas měla opačný problém - dostat to všechno do sebe...
Při udržováku jsem zas měla opačný problém - dostat to všechno do sebe...
02. 06. 2011 08:01
já měla hlad asi ty první 3dny ale pak to bylo už o.k ;) nemáš třeba špatně složený jídelníček?Já mívala jednu dobu hlad po svačině a holky mi poradily co baštit a od té doby je to dobrý :) tak držím palce!
02. 06. 2011 07:55
já jsem celý život trpěla věčným hladem a pak přežíráním a od té doby co mám tenhle stob tak hlad nemám :-))) chce to správnou skladbu jídla !!! napiš co jíš!
02. 06. 2011 07:52
nezoufej :) opravdu napiš co jíš a uvidíš, že ti tady holky poraděj :) mě pomohli 100% já si od nich nechala radit od začátku.Pořád jsem se na něco ptala až mi to bylo blbý :) ( teď mě teda napadá další dotaz :) napíšu blog) mno prostě jsem chtěla říct že komunikace s těmahle bezva lidičkama je důležitá a halvně pomáhá mě pomohla zhubnout 7kg :) v pohodě a bez hladovění :) krize byla samozřejmě ale tady se to překoná a výsledky?Ty za to stojej :) Drž se!
02. 06. 2011 07:49
taky souhlasím,jinak u mě to první týden bylo ok krize přišla později.taky občas už nevím co jíst a někdy se mi zdá že mám jídla málo ale zatím celkem zvládám.napiš o jsi měla třeba jsi měla opravdu málo jídla s vysokým GI
02. 06. 2011 07:49
já ze začátku úplně v poho, žádný chutě, ale tak po 2,5 měsících mě to začalo děsně prohánět, měla jsem hrozně nízkou denzitu, po její úpravě se to zlepšilo
02. 06. 2011 07:48
Já pravidelně snídala dva loupáky,tučný jogurt,pak oběd,odpoledne většinou nic a navečer už jsem luxovala dětem sušenky apod.Teď ve Stobu jsem se naučila pravidelně jíst,snídám většinou cornflakes s mlékem(40 g+100ml mléka do misky),svačím třeba banán ,jablíčko,někdy i sušenky(cereální většinou),oběd,odpolední svačinka-no a večeře(tak 3 hoďky před tím než jdu spát).Snažím se to zapisovat do sebekoučinku vždy den předem nebo ráno a vím,kde co ubrat apod.,aby byl příjem v normě.A hlad opravdu nemám,tím,že jím co 3 hodinky něco:-) Vydrž a zkus napsat,co tedy jíš,holky jsou tady bezvadné a poradí! Držím palce!
02. 06. 2011 07:47
Zezačátku jsem taky měla hlad, ale pokud to chceš musíš vydržet, cca od třetího týdne se to srovná, stojí to za to!!!! Vážně to zrovna teď chceš? Hubnutí začíná v hlavě. Mě tvé blogy přijdou předem vzdávající, to by pak chtělo ještě počkat a vše si srovnat. Jinak budeš moc tlačit na pilu a stejně to nepůjde. Já sama začínala podobně vloni v říjnu, pak jsem s tím sekla a znovu začala v lednu, naštěstí.....
02. 06. 2011 07:44
těžko říct, byla jsem zvyklá jíst tak málo, že jsem na stobu začala jíst naopak víc. napiš ten jídelníček. určitě to nějak dáme dokupy.
02. 06. 2011 07:40
měla jsem to taky tak :-)) na chutě na sladký jsem vyzrála sladkou snídaní - ovesná kaše + smetana do kávy + kokos nebo skořice + ovoce.... to mi chutě zažene bezpečně :-)
02. 06. 2011 07:40
jojo, souhlasím s Alčou.. zkus napsat včerejší jídelníček, zkusíme poradit ;)
02. 06. 2011 07:40
První týden jsem přečkala celkem v pohodě, no a i výsledek byl, teď ale v půlce druhého bojuji s krizí a chutěmi na sladké. Zatím vyhrávám já, ale jen těsně. Drž se,
02. 06. 2011 07:38
a co jíš konkrétně? Možná máš špatné sacharidy či málo bílkovin? Velké pauzy mezi jídly? Málo zeleniny...napiš včerejší přesný jídelníček, třeba ti poradíme ;-)
kenla
Aktuality
Kvíz o ceny
Ankety
Jaké nové recepty byste chtěli na STOBklubu?